måste bara ;

tillägga att, själva paris var underbart men folket där var inte som jag trodde dom var värre än i turkiet killarna riktigt skrek efter oss tjejer och var närgångna och äckliga !
På MoulinRouge gatan var de nästan värst där trodde de säkert vi var 3 horor med våran pimp robin !
Kaos alltså & där vi bodde var det alltid så mkt folk utanför mac donalds o de var kaos !
hah , lite roliga saker måste jag berätta.
första dagen drog vi till saint paul kyrkan där en säljare kom fram till mig o satte ett band runt fingret o evija sa
: "leave her alone" ngt i den stilen !
Han började skicka " your mother fucker cock, sucker burn in hell " ah ngt sånt liknade lite komiskt men han blev psyk o ville typ döda henne !
Inne på saint paul var robin över lycklig o log som en sol , och sade till en vakt att ; BEAUTIFUL Church :)
Han tog fram fingret stelt framför munnen och sade på franska SILANCE !
Gud jag dog av skratt alltså, det där har jag haft i huvudet sen dess + hände så mkt roligt :)
& sen var endel PMS , vissa dagar men jag höll humöret uppe :D
HA DET BÄST :*
PUSS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0