Natt vs Morgon ;

Satt just & tänkte på hur dum jag egentligen är, som hellre sover bort dagarna & e vaken på nätterna än tvärt om.
Men som sagt kom jag hem till Sverige till ett avskyvärt väder från ett underbart i Paris.
Så varför ska man inte kunna sova bort dagarna & skippa dem totalt?
Har ändå ingen lust att leva rajtantajtan på dagarna förutom att steka i ett varmt solarium ?
Blev en fartfylld kväll ända in i natten hos min bror, men ändå inte fartfylld vart fick jag det ifrån?
chill vid tv;n men sedan kom hans fulla vän Jonas & joinade, full som han var hade han tagit med sig en loka & 2 Coca-cola till mig & min bror & mer alkohol till sig själv hah!
Härlig prick de där, blev mkt natt skratt & film tittande sedan begav det sig hemmåt,
på en vinglig paket hållare bakom en dessutom mer vinglig chaufför in the middle of the night!
DRUNK liksom, hur dum e man och också sätter sig där bakom ? för var helt lat :P
men joggade också emellanåt när jag blev rädd att vi skulle ramla ihop!
Kom hem välbehållen & tackar gudarna för det!
HAN VAR JU SKAPLIGT ONYKTER, som han fick ur sig när vi närmade oss mitt hem.
tänkte liksom : JOTACK, jag märker långa vägar att du e full lilla nisse !
Han var inte nykter för fem öre alltså!
Trots mitt nattuggle liv så ska jag nog joina min dubbla dubbelsäng hah !
05:35 e väl en bra sid att gå i säng?
tjae, jag tkr iaf det ! GOOD NIGHT SWEETIES ^^
btw; du e ju sjukt söt dudududu "schnögging" ;D du vet vem du e om jag säger såhär
"schnögging e ju mitt ord" svar ifrån dig ; kom du på det eller ?
du listar nog ut att det e du babyboy ! CIAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0