NATT ;

Humf, kom & tänka på min heta adidas jacka jag köpte för någon månad sedan på adidas-stooooore  :)
Har inte tänkt på hur cool den är egentligen, den kan man ha åt båda hållen liksom hur hypat är inte det från en skala 1 - 10 ? 10 tkr jag :D lätt alltså.
man kan ha värsta färgglad me massa bebisaktiga färger & sen helt svart , rätt rå ballt om jag får uttala mig om detta! Nu e klockan snart halv 1 om några få minuter & jag börjar faktiskt bli ganska så trött, känns att man varit i skolan idag, men sov morgon imorrn så sova nu kanske but , HELL NO ! ;D
inte än liksom :)
cyklade me beccs till brorsan nu på kvällen & hämtade mina örhängen jag glömde hos han i helgen.
& han ville att jag skulle ta me Chris tröja , så jag kunde sy den "skola mode/design" ni vet jag syr hah ^^ men naa , tyvärr så har jag inga mer sådanna lektioner. Sommarlov på fredag, kan inte riktigt förstå det. men iaf snacka me rektorn imorrn & fixa me personbevis innan vi drar till västerås! höhö .
en bild på jackan här nedan kanske inte snyggaste outfiten där men chill AB ...
äsh sov så gott
mina små läsare out there PUSS :*  



image41

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Haha, din hypade jacka breee haha=P

2008-05-21 @ 19:06:55
URL: http://caitlinz.blogg.se
Postat av: Anonym

yeaah;)

2008-05-21 @ 19:45:39
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0