NATT ;

HALLÅ HALLÅ DÄR ! :D
Varit hos Rebecca hela kvällen, körde Pilates med henne med en dvd hon hade lånat av hennes pojkväns mamma :)
säger då det, pilates e inte att leka med dö jobbiga rörelser hah !
Medans Pauline låg o tittade på & åt choklad :P hum.
Sen kom Rebeccas systerbarn Rasmus som fyller 13År imorrn big boy (not) hihi ^^ .
& vi såg då på Dum & Ännu dummare.
Runt 11 stoppade vi filmen o lagade mat fråga mig inge varför men alla var väl hungriga?
så blev värsta gourmet middagen vid halv 12 på kvällen hah !
+ att vi drack kaffe & vad gör det ?
Jo att man blir pigg & vad gör jag nu ?
Jo , sitter här framför datan som ett geek.
btw, så fortsatte vi se filmen med mkt skratt & bus sen drog jag o pau därifrån!
& vet ni vad jag har sysslat med nu i cirka 1 timme , vill ni verkligen veta?
JA DET VILL NI JU! :P
Jag har ritat snabbskisser, men snabbskisser kanske inte e rätt ord ?
gjorde rätt nogrant tror jag?
aja, anyway de e bilduppgifter till skolan. som jag ska lämna in nu på måndag! :)
ritade av bilder av mina homies , dö roligt ! HAHA :)
hur dom blev e en annan femma men, ändå jag e ju kung på att rita så . de e nog snyggt ;D HAHA !
självrespekt på högnivå nu mitt i natten men who care iam a diva! Mhmhm, talk to the hand ;D
Nu ska jag rita lite till hade jag tänkt e klar me just snabbskissuppgifterna nu ska jag göra valfria bilder , får se vad man kan rita då ;D kanske pharrell ?
har ju ritat eva longoria förut så why not? ÄSH, ska inte fördiva eran tid nu kära goingar där ute!
CIAO BELLA'S & BELLO'S <3
bara kärlek ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0