OSLO TODAY ; 3-6

image20
Hellu, gott folk ute i suédois hoppas allt e bra med er :)
själv vaknade jag runt 11, med att vara en aning trött. pga att jag la mig runt 7 imorse smarthead? :P
men vad gör man inte som "nattuggla"
tog en lång dusch, så underbart!! vad skulle man ta sig till utan the shower ? i really dunno .
Idag blir att det åka från Eskilstuna 15.15 med Rebecca emot Örebro & därifrån ta sig vidare emot OSLO.
6 h kan nog rätt bli rätt segt eller vad tror ni ?
Men med rätt umgänge, så är det ju alltid roligt att äventyra eller vad säger ni ? :D
+ Min musik & en liten bok ^^ hah ! aldrig helt fel.
Inte för jag brukar läsa böcker, men har läst några sidor utav min bok SNABBA CASH, och den är jäkligt bra för er som inte diggar böcker & givetvis för er som diggar böcker , för den e så spännande & skarp den boken.
Så för er som inte diggar att läsa böcker så ger denna bok er lusten att fortsätta läsa, om ni läst en sida!
Handlar iaf, om droger & våld i stockholm grymt flownice book ;D höhö.
Men, iaf Norway today. it shall be fun !
Ha det guld nu medmänniskor out there :*
PUSSKALAS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0