Paris i natt ;

Allô les peuplades hors là ;)
blir till att åka till paris i natt då,
åker emot skavsta redan 4 i natt , men flyget åker väl imorrn bitti !
it shall be fun ;D ^^
åker med beccs, evija & robin !
Gårdagen var fart fylld blev , till och med av med min telefon =(
Men som jag fick tillbaka idag någon "david" hade tydligen hittat den utanför festlokalen & tagit med sig den.
tur för honom att jag fick tillbaka den! har massa viktiga saker på den t.ex
nummeret till Fernando , "jobbet i oslo" sjukt viktigt för dit åker vi nu om 12 dagar redan.
& e där hela sommaren typ ;P & tjänar in lite cash ! aldrig helt fel hörru du :)
Men börjar få panik nu , måste packa lite grann till & vet inte vad jag ska ha me :P hah !
pass + pengar & massa skit ! :) e ju bara en weekend så , hela hemmet får inte följa med!
kameran e ett måste ska , tas så mkt pics där borta ! :D
blir till att besöka eiffeltornet givetvis & moulin rouge ;D osv ^^
Ha det bäst peoples out there , hoppas ni har en trevlig lördags afton ^^
CIAO :*



image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0