söndag ;

HALLAW, out there! alltså vaknade sjukt sent idag för kanske 2 timmar sen haha :) jaja, fråga mig inte varför för ni vet ju att jag e nattuggla 8-)
drog sen & solade så sköööönt alltså man känner sig genast mkt fräschare!
Fick också reda på värsta bra nyhet , att vi e lediga från skolan imorrn ;D hah^^
jag & beccs som inte varit där på ensisådär evighet.
eftersom allt resande menmen, e vi lediga så e vi :)
underbart iaf.
Följde med rebecca till benna livs, hon skulle köpa ciggisar visade henne mina snabb skisser på vägen haha!
Hon var ju en utav dem , jag ritat av :)
ska se ngn av bring it on filmerna nu . bring it on again tror jag!
har ju alla GEEK ! :) ne dom e inte så bra , bara tidsfördriv.
imorrn blir det att fixa norsktpersonbevis & få norskt personnummer :) med beccs höhö!
skriver nog later again.
sköna sången här under alltså höhö ^^ ;

I was five and he was six
we rode on horses made of sticks
he wore black and i wore white
he would always win the fight
bang, bang
he shot me down
bang, bang
i hit the ground
bang, bang
that awful sound, bang bang, my baby shot me down.


PUSS :*

Kommentarer
Postat av: evija

du, jag tänkte sola på fredag, så du kan ju ge mig kortet då eller?
du har ju ändå solat 2 ggr nu?

2008-05-18 @ 22:37:28
URL: http://evija.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0