Tisdag kväll ;

Hallaw, alla söta sockertoppar där ute :)

Nu, e jag hemma hos min söta vän Beccs spenderat hela min dag här efter skolan.
Vi lämnade först filmer vi hyrt i helgen, som var försenade för inlämning höhö smart ? dock nej. :P drog hem en liten sväng bytte till mjukis clothes, sedan gick jag till min kära vän & granne "syster" som robin beccs pojkvän påpekar det.

Har pluggat svenska som ska inlämnas imorrn, ett s.ka "brev" till rektorn.
Men bara ett fejkbrev då, med anklagelser angående mat osv hah ! vad som alltså ska bättras i vår skola :)
Beccs blev lat & fick värsta flipp..
medans jag fortsatte flitigt att arbeta om alkohol. eftersom vi 2 får sommarlov på fredag redan fick vi extra uppgifter hem utav våran arbetsmiljö lärare.
Och eftersom vi ska arbeta som servitörer/bartenders så tyckte hon att alkohol var ett bra val att skriva om.

Helt klart var det en bra sak att skriva om blev hela 2 A4 på både det & svenska uppgiften.
Känner mig duktig, som jag ej gjort på länge.. pga allt resande!
Hade också utvecklingsamtal idag de hade såklart beccs med :P & i och med att vi ska åka i veckans slut så, blev inte våran lärare så glad på oss. eftersom vi redan varit mkt frånvarande från skolan & varit på äventyr ist.
Men som sagt nästa termin blir det förbättring så e det bara ! Vi vill ju bara leva livet medans vi kan, utan att ha barn att ta hand om och jobb osv.

Men nu ska jag vara sakta i backarna , jobb har vi så det skriker om det framför oss, i OSLO som sagt men det ska bara bli en rolig utmaning & har ju med mig syrrhäään så vrf klaga ;) ?

Rebeccas pojkvän hade sagt det att ; Ni gör ju allt tillsammans ni är som syskon.
Vi umgås mkt /dagligen är nästan grannar går i samma linje Mode/Design i Västerås, reser tillsammans överallt turkiet, paris, oslo åker på festivaler osv. Men det e väl ändå sådant äkta vänner gör ?
Jag ÄLSKAR IAF min kära vän oerhört mkt, och nu har jag också fixat en blogg åt min kära vän :)
checka in den ; vonteese.blogg.se ;) ^^

image37image38

Äkta vänner , tappar man inte bort <3
& ni troga läsare ska ha ett stort tack !
PUSSPUSS CIAO :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0