a long day ...

Oerhört, misslyckad dag får man bli mer irriterad?
Vi åkte 60 jävla mil om inte mer såklart, pga vi åkte tillbaka till sverige från norge med..
men helt i onödan.. :S FANASSÅ!
väl i norge, så skulle vi hitta denna "sparebanken öst" men väl framme vid banken, sade dem att ; här har vi inga pengar inte haft växelautomat på 1,5 år, Närmaste banken e i Drammen!
Och Drammen var 7mil bort, vi ringde direkt från Volvo där vi var till våran bank & då sade dem att de inte heller hade några pengar :S asså en bank ska väl ha pengar right?
Vi lackade sönder , & Rebecca brast i gråt pga hon var så jävla pissed off , men vem var inte det :O
Till slut efter många om och men, så fick vi ge våra svenska bank nummer osv så de ska föra över pengar till våra svenska konton.
Som förut inte gått?

Så jag vill säga vi åkte dit heeeeelt i onödan. Sjuk som jag också e fick jag färdas i bil med min cprygg kul liksom ?? ;O
Fuck NORGE , aldrig mer Norge !
säger då de - NÄSTA BANKRÅN!

Så en jävla fucked up day, road trip från land till land utan att komma fram till en lyckad punkt vi trodde vi skulle nå
MONEY vill säga, man bara har en massa otur här i livet , när ska lyckan komma verkar som den bara går & aldrig kommer till just mig ?
Kan jag inte bara vinna 300 miljoner & få slippa allt de dåliga här i livet? Jag svär att jag skulle bli dubbelt så lycklig med pengar , fuck KÄRLEK ! det har inget med saken att göra har jag pengar mår jag iaf bra.. kärleken kommer som den vill den med..

Men, umgåtts me Beccs hela kvällen at her place checkade på WELCOME TO THE JUNGLE
med heta prickar i filmen ;D den e fanimig bra, lite roligt denna dag/kväll iaf!
Men de tråkiga e att jag e sjuk , vill bara friskna till men det verkar jag ju inte göra det dör inombords sakta men säkert kommer smärtan återigen ..

äsh, nu ska jag deppa för mig själv här hemma blir väl att ladda ner någon film som vanligt o ha NO LIFE.



CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0