Aloha ! :)

Jag & min kära vän Beccs drog oss emot skolan i Västerås idag. På bussen från tåget emot skolan ringer våran kära vän Cecilia ( Cissi ) och nämner att " kultur & stilhistorian " är inställd Rebecca slår sig i pannan & tänker "DAMN" & får ut sig att ; Juuuuuste det hade jag glöööömt ;O !
Jag tänker , Huuum vad fan då jag kunde ha sovit länge & sett klart på hela VAKNA MED THE VOICE ! nerdie ;D ..
Men thats life, vi tog en varsin dator i skolan, käkade & drog hem igen vilken dag huh ? ;D höhö..

Drog oss hemmåt som sagt, emot Eskilstuna igen med tåg , tog sedan bussen emot Beccs & vet ni vad , jag åkte med mitt SJ ( västerås kort ) på bussen, hela dagen idag när jag åkte med bussarna de ska jag fan köra med ;D WAFF det funkar ju så why not ? ;) ^^
Drog iallafall emot Fröslunda ( en stadsdel här i Etuna ) dit Beccs flyttat !
Sjukt fin lägenhet var det verkligen, man kände sig hemma stagd direkt , mycket vackert inrett osv :) i like it alot !
Beccs , nu kommer du få ha mig där oftare ska du se ;D hah !
Umgicks hela dagen, pga vi inte setts sedan innan Tunisien fanns ju en hel del att berätta för kvinnan *host*
Mysig dag med Beccs iaf vill jag säga er, vi maxade kaffe & bakade små pajer & snackade en massa gojja om allt från busiga stuffs till bröllop & bekymmer. ;) !

Drog oss emot staden hämtade "free tickets" till Lotus Lounge ett uteställe här i stan vi ska lämna flyers "tickets" till folk åt i Västerås/Eskilstuna, & emot apoteket för att Beccs skulle köpa lite sjukvård artiklar ! :)
sedan drog jag mig hemmåt emot mitt kära Nyfors.
Väntade några timmar eller kanske en? , sedan kom Kaaaakie-flaaavour hit :D
& nu e kvinnan här & ska sussa här vettni gott folk.
Camade med Momo, förut så jävla roligt alltså SVÄR :D & så ringde vi honom o snackade i cirka en timme.
fattar ni ända från Africa till Etuna världens samtal :D moha ^^ mabye expensiv ? menmen, de får man ta med en nypa salt aight ? :)


Nu ska jag inte fördriva din tid med mitt gojja på bloggen, jag skriver ju här som om det vore en dagbok eller så?
Äsh, vet inte hur jag annars ska blogga thats me TAKE IT OR LEAVE IT ;)



Nu, ska jag umgås med kakie-flavour & sedan blir det sängen jag har skola att sköta imorrn & kvinnan har sin praktik att gå till , helgen lyder FREDAG; TACOS KVÄLL ( girl evening ) LÖRDAG ; PARTY NIGHT ! ;)

TJINGELING
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0