ÄNTLIGEN FREDAG ;D

Äntligen Fredag eller ska man säga Torsdags natt ? =D
Underbart det ska bli med helg, jag älskar helgen mer än några andra dagar på året,
Helgerna e underbara , inget stress nada av det dåliga liksom. ( NO STRESS )
Okey, nu säger jag inte att alla helger är bra men i stort sätt , man e ju ledig ;D VISST ?
So fucking wonderful i think.

helgen blir att umgås med beccs min kära compadre & träffa en liten cutestuff me ;D
så ligger det till , blir nog också till att ha hunden i helgen, det återstår att se.
tidiga mornar för att gå ut & gå tror ni jag som e feta slackern pallar ? ;P
gash, det får vi se , time will tell !

Nej, nu ska jag gå emot sängen vettni school tomorow, o vet ni vad ?
har bara en lektion men den e rätt lång tror jag 12.50-15.00 men det klarar jag väl galant , ELLER INTE!

CIAO SOV SÅ SÖTT ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0