Äntligen

Tog jag mig själv i kragen & gick in på isohunt.com & tankar just nu ner Never Back Down som jag velat se sjukt länge.

Om Never Back Down:

Jake Tyler har flyttat in i en ny stad, Kort därpå hamnar han i tvång in i ett kickboxningbråk där han blir förnedrat nerslagen. Efter att hans familj och vänner blivit hotade söker han upp en fighting-veteran för att träna upp sin kropp och hjärna, för att en sista gång i en martial-arttävling hämnas på mästaren Ryan McCarty.



Verkar iaf vara sevärd som jag hela tiden också trott, så ikväll blir det att se denna movie :)
Måste också ta mig i kragen & gå emot apoteket snart och köpa all dess medicin jag behöver för att bli bra igen.

Fick ett samtal för någon timme sedan av Caitlin, som checkat på resor eller vill då säga "TUNISIEN RESA"
42 dagar i Sousse?  , De skulle jag aldrig tacka nej till så någon godhjärtad själ där ute kan väl ge mig en sådär 10-15 tusen va ? =) sponsra mig till lite resande , så jag kan jump off school ;P
& få jobb där nere i tunisien for a while, klarar inte sverige så är det bara & jag bangar inte på att åka tillbaka till Tunisien
pga, jag & Caitlin älskade det så skarpt, & vilket erbjudande e inte detta egentligen ? 42 dagar i sousse i lägenhets hotell 6.049:- + flygtillägg!
GIVE ME SOME MONEY THANKS!

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Jahaaaadu girl, va e d för GALET:D erbjudande liksom, give me some moneeeeyyyyyy!!!:D:D:D Love TUNISIA SOUSSE<3

2008-11-18 @ 16:36:42
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: Netteh ;

GIVE US SOME MONEY ;O gaaah!!!

2008-11-18 @ 21:22:16
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0