FREDAGS KVÄLLEN :)

Tacokväll med Caitlin & Emma denna kväll massa mys :)
Med Caitlins papi & hans tjej & bettan också. Moffade sönder mig själv inte ätit så mycket på länge känner jag trots att jag e ett stort moff, alltid så åt jag sönder mig själv denna kväll :D hah ! HEL RÄTT VISST ?
Sedan kom Daniela också & umgicks med oss, massa skratt & bus blev det
& mycket snack om allt angående Tunisien osv =) checkade på cheaters också, o skrattade lika mycket åt de som vanligt då man ser det & man blir helt crazy utav allt DRAMA!

Morgon dagen lyder ; Festligheter med Beccs, Emelie, Emma & Daniela Freetickets-night klart man ska passa på & gå ut i denna ruttna staden för en gångs skull ;S hurm.. ? Visst kan jag bjuda på mig själv på dansgolvet också . why not om det ska vara så ?
Inte varje dag vill säga, i denna ytliga håla! . ;)
Ska faktiskt bli roligt hoppas på en helbra kväll annars får de va!
Tjejerna gör ju helheten med kvällen, alla andra kan bara gå & DÖ :D

Next weekend, blir det STOCKHOLM under Lördagen.
Medans Beccs & Emelie e på Dj-Tiesto ska jag & Emma sysselsätta oss med att förfesta på Hotellrum som vi ska ta in på, sedan ska vi ut & klubba i storstaden ska bli riktigt roligt kan jag säga er , känner det att jag bara kan vara i Etuna ett kort tag sedan måste jag iväg, som vanligt på mina äventyr & härnäst sthlm. Hellre skulle jag dra till Göteborg men det kommer det med ;D
Visst Moberg ? ( du som smygläser min blogg )
höhö (6) .

Kom hem för ett tag sedan, laddade ner avnsitt 10 utav PrisonBreak och 7 avsnitt utav Desperate Housewives så blir till att checka på det nu, PB sedan så många avnsitt jag orkar med utav DHW , wish me good luck ;)
kanske orkar alla ? :D hah ..



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0