Go' morgon

/ Goddag ,

Nu ska jag erkänna att igår var jag ett riktigt då vill jag säga RIKTIGT jävla Computer-Geek
satt & snackade med massa personer på msn, men också med en och samma i cirka 5-6 timmar ;O
Om, verkligen allt & ingenting! Se vart samhället e påväg "computer world" ?
Men inte undra på att man sitter inne & just vid datorn, när det e sådant skit väder ute...
Jag blev verkligen deprimerad igår utav att kika ut när de snöade ner stora snöflingor utanför mitt fönster.
Men ännu mer depp blir man idag då man kollar ut och ser att allt e plogat åt sidorna & det e ice överallt , och det ser verkligen hemskt ut :( Man ser ytterst få elever från gymnasiet rekarne gå förbi med luvor, mössor, stora jackor & vantar. fyfan säger jag bara ! twii, på vinter & kyla.

Vill också meddela att jag vaknade för ett tag sedan om inte Beccs hade ringt o väckt mig hade jag legat kvar i min stora säng nu med, men ack så väckte hon mig :P men det gör inte så mycket tog mig nyss en stor kopp varmakoppen det hjälpte ju lite nu i vinterkylan.
Hade tänkt gå in och ta mig ett bad eller duscha för det behövs verkligen för att jag ska kunna piggna till ordentligt.
Ska faktiskt iväg idag fastän om jag e sjukling, med till rebeccas sis & sova där för imorgon tidigt far vi åt Norway/Oslo, för att get some money ! ( LÖN ) sen sommaren.
Känns verkligen skönt att få det gjort iaf.

hittade en schnöggggggggggggggging bild på beccs & mig hahah ;D


Vill också säga er att jag mår inte bättre för fem öre jag, har verkligen drabbats av den jävlig infektion som om det kom direkt som ett straff från gud, men vad för straff ? :( I really hate it. Jag vill bli frisk nu nu nu !
Jag som hade storplaner, men dem sjunk lika snabbt till botten. aww !
Nog om allt om mig.
men + en sak till, checkade på filmen 21 igår som jag haft länge men aldrig tagit mig i akt att se, den var faktiskt braow , så gillar du black jack så se just denna film 21.

Hoppas ni överlever skola/jobb &
kyla där ute mina medmänniskor
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Daniela

hahah nästan så man ser dina feta GRILLZ :D

2008-11-20 @ 13:59:53
URL: http://krayzie.blogg.se/
Postat av: Netteh ;

Faaaan, synd att man inte ser mina GRILLZ där vore ju bara roligt :D

2008-11-20 @ 17:18:54
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0