GOD NEWS FOR ME

& När man nu varit borta har det nog inte hänt så mycket om jag säger så, har nog hänt mer saker för mig i Tunisien vill jag säga er här hemma i YTLIGA SVERIGE ! ;D

Btw, så var jag & kakie-flavour hundvakt hos broder min igår kväll, vi har vilat hela helgen efter allt festande i Tunisien. (A) duktiga väl ? ;D Men jag vill tillbaka nu nu nu till tunisia :( 
Bröderna Fluff, spenderade natten i fyllecell mer än så säger jag inte , vi moffade iaf chips & drack en mängd cola igår & käkade choklad o såg ny bra dans film från 08. ;D
  mysmys !

Back to the god news  ^^ ´;
OBAMA vann valet när jag var borta glädje tårarna kom för mig & Caitlin jag blev verkligen överlycklig ! FYHELVETE
VAD BRA ;D , Ääääääntligen en man som har bra talan för sig som vann :D WUHUU i love it so much !
& den allra bästa nyheten är att NERD alltså PHARRELL WILLIAMS & hans gäng kommer till STOCKHOLM 8:de December och vem MÅSTE MÅSTE MÅSTE DIT ?
Om inte jag SÅKLART !
Missade han i somras under way out west det ska jag absolut inte tillåta nu , klart jag måste se min dröm man IN REALITY LIFE LIKSOM ! UNDERBART :D
Det e det allra bästa , det kan göra en glad iaf , annars hatar jag att vara tillbaka i detta ytliga & kalla land .



TACK FÖR MIG IKVÄLL :) PRISONBREAK TIME NU SEN SUSSA FÖR HAR PRAKTIK IMORRN! ;D 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0