Goddagens medmänniskor

Precis moffat foodination, e propp mätt! =)  Lagade en väldigt spicy köttfärssås me pasta till mig o mamita.
Som sagt om jag inte var så intresserad utav kläddesign som jag är hade jag nog slutat som kock skulle inte förvåna mig för fem öre ;P det sa iaf mammas ex förut att ; ska du inte gå Kockutbildning ? Du har det som krävs.. Bara för han varit kock i USA & på kryssningsbåtar och världen över betyder det inte att jag ska vara de, men vem fan hade nekat till USA ? (A) Not me ^^skulle kunnat vara nästan vad som helst, bara jag får komma till USA ;')

Om 1,5 timme blir det att ta bussen tror jag ? Med Rebecca emot Mesta (Stadsdel i Eskilstuna) or outsider place ;O höhö^^ för att sova hos hennes sisilitõ ;) Imorgon gäller det att sitta & ruttna i en bil flera timmar emot Oslo.
Som jag skrivit i tidigare inlägg så ska vi hämta Cash, sen i somras som bara ligger & väntar på oss!
Ska bli skönt att få det överstökat & aldrig fel att få lite extra pesetas nu i höst/vinter rusket :)

Jag e en sådan tråkig bloggare, jag lovar att bli bättre & skriva om något mer allmänt än om mig själv och vad jag gör & ska göra :)
min blogg ska bli mer ( icke personlig ) som jag hade tänkt från början.
ska bli mer musik & humor blogg ? äsh, de visar sig vad jag kan hitta på , bara lite ny design osv så smäller de!



:* PUSS PUSS
Nu bloggar jag inte förän jag e hemkommen från Oslo igen.
säkert imorgon kväll take care out there ! <3

Kommentarer
Postat av: Caitlin

ÄÄÄÄSCH, skärp dig Netts, den ska vara lite personlig, o uppdateringar av din dag, annars e d ju inte lika kul o läsa jue=( haha=P Faan er att ni kmr bli rich bitches nu, en annan jävel e fattig som en kyrkråtta, gaaaaaah!!!!! Hoppas ni får d skojji i Oslo giiirls=PHälsa alla hetingar;)

2008-11-20 @ 21:42:24
URL: http://caitlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0