Gudars Gudars.

Jag sitter här & läser ett ex-antal bloggar här ute runt omkring i Sverige.
Vissa är bara riktigt patetiska jävlar & vissa är faktiskt sjukt duktiga bloggerskor/bloggare.
Vissa tjänar faktiskt pengar på att reklamera åt olika företag. Men att verkligen leva så inpå sin blogg är väl helt sjukt fel eller?

Jag tycker att samhället lever för mycket framför sin "dator"  & det tycker jag e fel, då det finns människor som umgänge IRL= in reality life. Jag ska inte säga att jag är bättre för på en dag kan jag erkänna att jag kan sitta vid datan sammanlagt en massa massa timmar, behöver inte nämna hur många då ;O & det är ju helt jävla fel! Varför ska datavärlden ta över än. Via Spel, Msn, Chatt sidor, bloggar och dylikt. Det är ju Katastrof hur ska FRAMTIDEN se ut , har vi trott?

Allt kommer ju bara gå neråt här i världen, man kommer ju inte ens se människor gå ut tillslut alla kommer sitta fast-klistrade framför deras dum burkar, då menar jag också nu både Datorn & Tv.n all elektronik förstör ju det sociala umgänget runt om oss. Det är helt fel, men jag är inte ngn MISS-PRESIDENT så vad kan jag göra för att samhället ska gå uppåt igen? Jag är ju förfan, en DUMBURKS-SITTARE själv ;O ouwft !

Nej ville bara få ut ur mig att det e helt fel, men vem fan skulle inte vilja tjäna pesetas över en blogg va ?
Ska nog börja klistra in reklam för olika företag jag med framöver så de kommer lite extra slantar in i kontot, inte fel va ?
Via just , dumburks vägen ^^ haha !

CIAO TREVLIG SÖNDAG :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0