HELLUW ;)

Sov at beccs place natten som var me pauline & beccs :) igår kväll fick vi ryck drog oss emot ica stenby o köpte hårfärg mörkbrun till beccs & till pauline köpte vi guldbrun hon gick alltså från blond till brunett ;D den ni ! SCHNÖGGT !!!! ;D
& beccs e också snygg i håret givetvis, men blev black som hon inte ville, men men ;D
jag färgade i förrgår så inte behövde jag färga!
Så umgicks vi snackade massa girlsnack o bara levde me mina härliga charlies änglar ;D vi 3 har ju blivit kallade det sedan barnsben, eller vi är det så att säga BEST FRIENDS som man skulle säga som yngre.
höhö (6)

vaknade me keffaste munsåret ever :( WHY ? bara för jag äter pencellin & smärtstillande så får jag massa biverkningar inte roligt så fick köpa munsårs plåster på apoteket . urs fan man känner sig så vidrig.
& innan jag & rebecca drog på shopping tur i stan idag så gjorde vi pannkakor vill säga ( MISSLYCKAT ) vi stod o slet i 2,5 timme med dem ? till slut blev det någonting av allt men illa mådde man efter bara 1 ? URS HAHA :D ni skulle ha sett vilken katastrof stund vi hade aldrig mer pannkakor me rebecca, eller jo då ska man gå efter recept också *host*

Drog på shopping runda som sagt så har shoppat CHOCKT NICE STUFFS ;) I REALLY LOVE IT <3
Tillägnar er en fett me kunglig låt nu ;D

LADY GAGA - POKER FACE



PUSS CIAO ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0