Hundbiten

Får inte glömma bort att tillägga att jag blev hundbiten i örat i natt, skönt e de ju inte direkt.
Men just då det hände så gjorde de inte så ont , pga alkohol var med i bilden :P
Så mitt öra har 4 sexiga jack ;D kommer säkert bli vidrigt heta ärr  ^^ ( ironiskt ) Tur att inte hunden bet av mitt öra , eller bet mig i kinden då hade jag inte varit såhär cool lugn som jag e vettni!
Men fick skylla mig själv vet ni , för jag attackerade hunden med klapps när den slaggade då fick den ryck & bet tag i örat & släppte lika snabbt!

Något sådant måste väl också hända, så har man lärt sig en läxa från en hund ;O HAHA !
Har fett ont i örat iaf, ohooo :P
Men Take Care out there
Nu e det sängen som kallar


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0