Läkare ( vårdcentralen ) sjukligheter

Helluw,
Yeees nu har jag äntligen varit hos läkaren som tog pirdetprov & blovprov på en, på sådan där PROVTAGNINGS LAB.
Var också in o snackate med Dr.mohamed abul ( ngt liknande ) om , just hur jag mår & vilket helvete jag haft det under helgen. Han kände på min rygg osv ! ;O
Sedan så fick jag svaret iaf ; Urinvägsinfektion + att de spridit sig genom kroppen.
så ska äta pencelin + deklofenat emot ryggen nu i 2 hela veckor 5 tabletter om dagen.

Så jag e jävla ledsen men ändå glad över att nu kan jag få det överstökat detta helvete som går igenom min kropp :)
Men jag e ledsen för att jag inte kommer kunna uppfylla mina önskningar om helgen som kommer ;O
STHLM ( utgång )  ? Nej, för alkohol kan jag ju inte dricka nu , och ska jag klubba i sthlm vill jag faktiskt festa till det på allvar :( Hum , får se hur det blir . ska iaf äta sönder mig själv med medicin nu i 14 dagar.
5 per dag hur fan ska jag kunna ha koll ? 2 morgon , 1 på dagen , 2 på kvällen ? jesus christ.
Om jag också sköter skolan samtidigt kommer jag säkert glömma dags tabletten. inte bra !

Sjukanmälde mig via mejl till skolan, läkaren tyckte inte jag skulle till skolan förän jag börjat med doseringen utav medicinerna alltså kan jag gå imorgon. Så blir att vara hemma idag igen men det är lika bra pga jag e så svag i hela kroppen så det e sjukt. Cissi skickade precis sms om att min lärare Bianca blev sur pga jag inte kan komma idag för jag har stor frånvaro, men seriöst hon kan SUGA AV NÅGON ! ;S hon fattar ju nada, jävla kärring jävel ! TWIII , på henne !!

Nej nu blev jag förbannad som ett jävla svin, jag e så lack så skolan e inget för mig längre jag vill verkligen inte gå kvar twi, på allt & alla inom mina skolkretsar !
men tackar iaf Cissi för hon ställde upp att snacka me kärringfittan! men som ändå inte leder ngn vart för hon tror man e mytto , men i de själva verket e det hon som e de!  ;O OOH..
tillägnar er en bild på cissi o mig.



TAKE CARE OUT THERE PUSS !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha säkert att du har infektion och inte mens? <333 krya på dig pruttis :) <3

2008-11-18 @ 17:16:27
Postat av: Anonym

shit,skadad människa

yes de e säkert! omg ;D skadad-ab!!

sug kuk du!!

2008-11-18 @ 21:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0