Latmask varning!

Jotack, jag vill då kalla mig själv för latmask & då en riktig sådan..
Gick o lade mig någon gång under natten, natten som var kan klockan ha varit halv 4 mån tro?
Jag vet inte riktigt hade verkligen noll koll på tiden i natt, fastän jag t.ex var hur spiknykter som helst.
var verkligen off about the time.
Men nu vill jag komma fram till själva grejen jag e en jävla LATMASK, att man ska vakna så sent förstör ju egentligen ens hela dag? Allt får man göra mycket senare & då blir det bara att man blir en nattmänniska den nya natten som kommer me, för att vända dygnet mitt i allt o gå upp vid 15.00 & lägga sig 23.00 går ju inte , verkligen inte i min VÄRLD.
Ack, så dumt det kan bli visst :D ?

Men nu ska vi inte tänka på de för ikväll ska jag inte sitta inne & ruttna till max utan jag ska dra iväg me mina soldiers ( backups) på äventyr! & skiter fullständigt i om jag e sjuk, ska ju ändå inte inblanda alkohol denna kväll så det kommer gå finemang , men hatar kylan men man får väl stå ut right ? ska ju faktiskt bara vara ute när jag går fram o tillbaka dit & hem.

Hoppas alla får en fruktansvärd bra lördags kväll :)
tillägnar er en heting bild på Pharrell him self williams!
PUSS



Kommentarer
Postat av: Caitlin

Haha, gick oxå o la mig fett sent honey=P La mig 4.oo haha, bara för att ja hade kollat på tre beverly Hills avsnitt på tv400=Phahahaha

2008-11-22 @ 18:56:00
URL: http://caitlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0