Monday

Väldigt seg dag , gick och dagdrömde hela dagen på ginatricot trodde också att invigningen skulle vara idag men var uppskjutet tills torsdag ist :) men rätt skönt det , pga jag var så himlans trött !

Som svar på kommentaren du skrev Caitlin;
Jag saknar också Göteborgarna , ni vet vilka ni e om ni råkar kika i min blogg ;)
& Momo, hans garv var jävla klockrent ja de har du rätt i kakie :D ! & sen när han skulle pissa hela tiden i have to "pi pi" haha rolig prick de där :D
saknar HELA TUNISIEN :( aldrig känt såhär efter ett resande jag e verkligen inte menad för Sverige.

Men jag ska göra en come back snart till Tunisien så är det bara , och det ska bli så vare sig jag egentligen inte kan . så ska jag dit ;D waff , time will tell.

Får väl hoppa av skolan om inte annat ;O

Skola imorrn ? har ingen större ork att gå tillbaka till skolbänken om man säger så efter att ha varit på värsta holiday ! :( menmen, life goes on right ? Men jag förstår inte att man verkligen måste leva för skola & arbete ?
jag vill bara leva livet & tänka på mig själv & mina närmaste . & ha skola & arbete bort ur min åsyn!

Nu ska jag se PrisonBreak avsnitt 8, som jag började se på igår men bojkottade efter ett tag. =D

& Btw kakie-flavour jag e så jävla glad att vi umgås & har lärt känna varann vi har det grymt roligt jag kan inte fatta att man kan ha de så kul ! :D annars skulle vi såklart inte vilja umgås men fyfarao WE LIVE THE LIFE då vi kan iaf ^^ ! :D Haha, kul o checka MOMO på webcam ;D han ero klockren som sagt! :D
du e som mah real sistah . de ska du veta :) <3



PUSS


Kommentarer
Postat av: Caitlin

Love you sistaaaah<3

2008-11-10 @ 23:19:07
URL: http://caitlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0