Mycket trevlig helg :)

Shuhu,

vill bara tacka er alla som var med igår för gårdagen , helt skön kväll hade man. Så lite roligt kan man trots allt ha i Eskilstuna ? :) Gick ut & klubbade lite på Lotus , & säger då det propp fullt med folk där för engångs skull helt nice, men min rygg dödade mig på dans golvet, har urinvägs infektion som gått upp till njurarna ( rygg osv ) så inte så skönt på dans golvet vill säga med en rygg som kändes som god knows ! ( kniv hugg )
Men sjukt roligt iallafall träffade på min barndomsvän Ahmed fyfan vad nice & träffa han efter alla dessa år kärlek för de<3
keep in touch me han nu asså , e de som gäller ;D

Sedan blev det efterfestande ända in tills imorse ( dagen ) haha :D fyfan ^^
Men min dag har bara varit ; ( SÄNGLIGGANDES )
var sjukt nära på att ringa efter ambulans & åka upp till akuten pga min infektion min rygg högg så jävla mycket
så fick morfin tabletter till ryggen av mamma låg helt groggy o de gjorde sjukt ont , fyfan vad ont jag haft lite bättre nu efter den tabletten & ett ex antal alvedon.
Men läkaren imorrn fan klarar inte av att ha det såhär , och de e inte bra för fem öre.

Orkar inte skriva mer PUSS & GODNATT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0