Never Back Down

Setat & glott på Never Back down nu i cirka 2 timmar , eftersom den e så lång :)
Sjuuuuuukt bra film i like it alot , muay thai / thai boxnings film .
Sexiga killar som kan slåss me klass det e en sådan man kallar man ;D
Män som slåss på gatan har ingen heder, bara dåligt flyt.
Män som slåss för det man älskar är män på riktigt ! MJAUW :D
 
Alltså detta e ett film tips ifrån mig ; SE DEN & DU KOMMER ÄLSKA DEN ! :)



Blir att hämta ut medicinerna imorrn, sov bort all tid idag tidigare på kvällen så Apoteket hann stänga, i need my drugs , för att bli frisk igen :) & det måste jag , urs för att gå omkring såhär det e inte roligt alls.
Men vem vill ens vistas utomhus i detta pissväder ? Ligger hellre hemma halvdöd , än att går ut & trainar emot skolan. Jag hatar detta väder please take me to paradise somebody ? (A)
behöver någon , mabye a man som kan ta mig härifrån nu ! EN HET JÄVEL ;D

Nej, nu ska jag snart gå & sova e helt groggy & yr efter att ha setat o glott på film. mina ögon bara snurrar omkring haha ! :D TAKE CARE OUT THERE BABY'S
PUSSPUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0