Next weekend ;

Hoppas nu på att nästa helg blir som planerat , under fredagen drar jag & Rebecca emot Norge/Oslo för att hämta våran lön sedan sommaren, vi liksom inte haft tid att hämta förän nu, & den behövs ju här hemma i Sverige just nu !

På lördagen drar jag Rebecca ,Emma & Emelie oss emot stockholm under dagen någon gång för att sedan ta in på ett hotell ( vandrarhem ) Beccs & Emelie ska på Dj Tiesto & jag & Emms drar då ist ut & klubbar på någon fancy club ! ;)
Det blir roligt bara det blir som vi planerat nu , annars blir jag en aning ledsen/arg på mina väninnor haha :P
Vill ju också shoppa något snyggt under lördagen på dagen tills kvällen på lördagen i stockholm ! :) Man måste ju känna sig lite fin under klubbandets timmar ;D Emma känner detsamma , så fan LÖRDAG DÅ GÄLLER DE!

Checkade nyss på ColdCase med my mum :) alltid lika bra älskar coldcase , längesedan jag såg det nu så det var dags igen ;) Btw, så har jag checkat på desperate housewives idag som vanligt & också laddat ner ett nytt avsnitt waff, i really love it !

Läkar tid imorrn då 11.30 om läkarna inte kan hjälpa mig med någon pencelin/medicin vet jag inte vad jag tar mig till jag känner det jag behöver något starkt för att kunna känna mig bra igen.
Hoppas ni där ute får en god sömn, jag ska faktiskt gå & lägga mig om någon timme eller 2, det behövs för att mår man inte bra är sömnen den bästa man kan få. så kanske man frisknar till snabbare , eller e dock kanske en myt ?
yeah yeah, shit the same !

PUSS PÅ ER BABES !

Kommentarer
Postat av: emma

jaaa, hoppas att det blir som planerat på lördag :D you and me make love in the clubs, HAHAHA.

2008-11-18 @ 09:24:36
Postat av: Caitlin

Hahahaha make love in the clubs wtf=P? ÅÅ och hoppas ja med fixar money så ja kan hänka på=P? Lär ja behöva efter gårkvällen=( Värsta Måndagen på länge=(!!

2008-11-18 @ 11:53:37
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: Bloggaren själv ;

yes, emma men nu e det såhär att jag ska äta pencelin jag vill till sthlm :'( fyfan!



Vadå,kakie hade du en bad day kvinna ?

du kan ta min plats kakie-flavour till estockholmo. (rummet)

PUSS !

2008-11-18 @ 13:13:46
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0