NOT FANCY

Im in school right now, i really hate it :(
Har arbetat med moldaris skit design program , som e svin svårt !
De e ett program till & med H&M använder sig utav för att designa sina kläder men ni ska bara veta att det inte e enkelt.

E sjukt trött vill bara hem känner jag , men jag har prov i mönster & konstruktion vill säga ett ämne inom just mode&design, jävla tråkigt ska det bli också pga jag inte pluggat till det och fick reda på igår att vi har det senare.
Hoppas man får sluta när man e klar med skiten för jag vill verkligen hem till Eskilstuna lägga mig i min säng som en slacker typ ;D

Regnvädret gör inte det bättre för en heller, deprimerande som fan vill jag säga er och som jag tjatat om i många inlägg nu efter Tunisien resan, så vill jag bara tillbaka dit SOUSSE in my heart <3
Älskade det för mycket Afrika är en del utav mig, det vill jag säga & ska till mer delar i Afrika innan jag dör det kan ni ge er fan på.
Vill ta en resa till Tunisien nu igen, men man får se hur mycket lön man fått ifrån Norge på fredag då jag & Beccs ska dit, e de en bra summa CASH så drar jag mig , i promise you. & hoppar av skolan innan jag hinner bli avstängd om det e så pass ;D

TACO ( girl night ) senare ikväll hos Caitlin , ska bli hur mysigt som helst :)
& imorrn e det en annan femma än lugna stunder som står på spel PARTY TIMES vill säga !

Vill också säga att jag håller på att sluta röka känner mig hur duktig som helst pga det går som det ska :)
Snart fimpar jag ciggaretterna & pengarna kan gå till något vettigare som RESOR t.ex ;D
Bara röka på fest hädan efter. time will tell hur det går men nu går det åt de ljusa hållet iaf.

TAKE CARE OUT THERE ,
trevlig fredag
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0