praktik & shopping ;)

Yeees, kom nyss hem från stan jag :)
Haft praktik käkade mat ifrån spicy hot på lunchen kändes underbart & hämtade också min pencellin jag nu ska äta i 2 veckor ;O men lika bra de att få de gjort vill säga, orka vara sjuk naa (A) ! :)
& efter praktiken, fick jag ryck gick emot kicks köpte Christina Aguileras nya parfym inpsire, upptäckte att den luktade sjukt gott så valde den av alla miljoner parfymer, kul o testa något nytt ! :D LOVE PARFUMES ^^
shoppade, också en säxig polo tröja ifrån ginatricot (praktikplatsen) ;)
& halsdukar , mascara osv ! Fyfan vad jag ÄLSKAR att shoppa, har legat i lä med det ett tag för jag gjort annat för pengarna som rest osv. men nu fick de bli en shopping runda for my own ;D UNDERBART!
Blir också till att köpa N.E.R.D biljetten imorrn typ eller senare denna vecka !
Vill ju ha den klar , så man vet att man verkligen kommer dit.
Men om biljetterna skulle ta slut så ska jag stå utanför & köpa biljett utav någon skiter i det e min drömman det snackas om PHARRELL WILLIAMS ;)

Nej, nu ska jag fixa mitt hår färga det lite har fan outväääxt så se heter duga ;D eller bara jag som e kräsen?
äsh ngt i den stilen iaf ska ta hand om mig själv :)
Tillägnar er , parfym bild på Christina + en annan vacker bild jag hittade.
Kvinnan e rå het i think ^^




PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0