Sammanfattning utav världens bästa semester till sousse tunisien ;

Har så mycket att berätta egentligen så vet faktiskt just nu, inte vart jag ska börja men har mycket jag också inte tänker nämna pga detta är ju ingen dagbok , utan en blogg :)

Måste först & främst säga att jag vill tillbaka till TUNISIEN nu direkt! Jag e ledsen över att behöva vara tillbaka till reality life again , with school , skit väder , bekymmer osv . alltså alltid finns det bekymmer här i Sverige. Där borta tänkte man bara på det positiva här i världen, och levde upp till sitt liv liksom här när man e tillbaka i Sverige vill man bara lägga sig under täcket & sova och önska att det blir summertimes snabbt som bara den !

Gud vad roligt jag & Caitlin har haft det i tunisien första party kvällen började med att vi gick ut till ett ställe som låg intill vårat hotell SALOON ( GOLDRUSH ) började dricka där, efter ett antal timmars sittande där , blev vi bjudna på HELRÖR :) Hur bra mådde man inte då kan ni tro ? man kände sig som prinsessa där inne .
Precis som Habib ( snubben som bjöd oss på helröret sade ) ; you are the princess in here . haha sure anus , men ändå :)

party party, blev det under kvällarna i tunisien iaf , & kan säga er det att GOLDRUSH = , var grymt fastän det var helt trångt och massa massa människor , en sak var lite dåligt mest HOUSE MUSIC där , men det dög iaf när det gällde NO STRESS LÅTEN ;) vettni , som blivit våran officiella TUNISIEN SONG ;D !
BANANAS = en annan club med grym musik, reaggeton, dancehall, R&B osv :D
första kvällen vi var där sjung jag glatt till AKON - I CANT WAINT ! Helt underbart där kunde man typ dansa sönder sig själv & verkligen leva upp till dans golvet :)
ARENA = en klubb som hade varit bättre för dödklubb men med skaplig musik ;D beautiful liar (8)

Vet inte hur jag egentligen ska sammanfatta denna resan finns så mkt att berätta & så mkt som har hänt på bara en vecka, men om man säger det med massa ord bara ;
PARTY - SOLANDES - PLAYYAN - TUNISIER - KILLAR - MÄN - HELRÖR- NATTKLUBBAR - DROMEDAR TUR - ARABISKA FULLBLOD - HETA GÖTEBORGARE ;D - BOAT TRIP I PIRATSKEPP :) - PARTY AGAIN - DRINKAR - CELTIA ♥ - COSCOS - TUNISISKA HEM - HOTELLRUM - EXPEDITION SNUBBEN SOM BLEV IN LOVE SOM RINGE UPP TILL VÅRAT HOTELL - KLÄNNINGAR - UTELIV - SOMMARKLÄDER SÅ DET HETER DUGA - MASSÖREN MOMO - DETUR <--> DIN TUR <--> CAITLINS TUR <--> MIN TUR ;D - NO STRESS ♥ & HABIBI YA NOUR EL AIN - ABSOLUT VODKA .

De roligaste när vi skulle ut & äta på resturangen LA GONDOLE EL ONS där vi åt twice, där man blev helt slow av maten första dagen vi gick dit på söndagen togs vi emot av en ung tunisier i 22års åldern som sade ; SWEDEN ?
Jag & Caitlin ; yeah sweden !
Han ; Oh really ? :) i love sweden i been there once in göteborg!
My brother lives in a town called , whats the name.. ESKILSTUNA
vi två ; WHAT ARE YOU KIDDING ? we are from eskilstuna .
haha vi tappade hakan på riktigt må jag säga er :D
världen e allt liten afrika - europa - sousse - eskilstuna ! DAMN :D

äsh fan massa mera ;D helt sjukt galet roligt har vi haft det & ni närmaste vänner vi , har mkt ni ska få höra :D
BELIVE ME , TUNISIEN SKA NI ÅKA TILL DET VAR VERKLIGEN PARADISE ATT FÅ KOMMA TILL VÄRMEN ♥

TILLÄGNAR ER EN MASSA BILDER DÄRIFRÅN IST FÖR ATT SKRIVA MER OM ALLT DÄR IFRÅN ;












okey, här fick ni se en heldel bilder finns mer att se på andra comminutes som jag har :)
säger bara det att det var första men inte sista gången jag var i TUNISIEN inte , i love it already !
& jag och caitlin ska tillbaka dit så snabbt vi kan , TACK GUMMAN FÖR EN RESA SOM BLIR ETT MINNE FÖR LIVET ♥

PUSS



Kommentarer
Postat av: Caitlin

Faaaaaaaaaaaaaaan, vill tbx nunununununununuuuuuu=(

Asså d va så jäääävla bäst, saknar göteborgarna, Momo hahaha, skönaste garvet han hade, o alla andra roliga prickar man stötte på;)O stranden ochååååååååh vill ba tbx nu, hata Sverige faaaan=(

2008-11-10 @ 11:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0