schoolday today

Yes, sir där har du svaret ;)
Var i skolan under cirka 3,5 timme på min Designlektion
andra lektioner var inställda kändes skönt att bara ha en lektion ska ni veta "lyckan i livet".
& de ända jag gjorde var också dock att bara rita " kläder "
till min kläd collektion.
Så oerhört skönt fan ;D Trainade hem med Cissi-liten & Alex-andro !
Spö regn ute, när man gick ur tåget inget FANTSY-VÄDER direkt. Saknar Tunisien ska ni veta <3
Damn, Sweden ! :(

Bio ikväll med KAKIE-FLAVOUR & hennes checkar , det blir att se Vicky Cristina Barcelona
mysigt i detta höstruskt right ? ;D pissväder så då måste man ju unna sig någonting man inte alltid gör
BIO FOR FUCK SAKE ! :) trevlans ^^



Hoppas på denna drama är bra ;) verkar helt nice iaf !
Sjukt trött jag e, vad gör vädret utav en egentligen det frågar sig nog många just nu ?
DEPPINATION-VÄDER-AB ! :( give me sun and summer thanks?

Har bra lust att styla om bloggen, får se inom kort vad jag kan åstadskomma :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0