Sjukligt sjuk :(

Helluw, vaknade upp idag rätt early för mamita trodde jag skulle emot praktiken men i mitt tillfäll hur jag mår idag hade jag inte klarat av att vara trevlig & bära & galja osv på ginatricot.
Legat i sängen hela dagen efter att jag sjukanmälde mig & ringde läkaren, & vet ni vad ?
Fick ingen tid för alla tider var fulla, fastän mitt nog e mycket mer aktut än andras hon sa de till & med.
& satte upp mig imorrn 11.30 på en läkartid.
Kan knappt stå / gå / sitta de ända jag e bra på nu när jag känner mig som en pensionär är att ligga i sängen & nästintill göra nada bara ligga där , sova & försöka må bättre!
Men kan inte direkt må bättre utan pencelin/medicin. Så längtar tills imorrn så jag äntligen kan få pencelin ?
Ouwft, att må såhär det e inte de roligaste är lika dålig som en sjukhusliggande . :(

Nej, nu blir det till att glo på Desperate housewives , glor varje dag pga jag laddar hem flera avsnitt :D
I really love it ! <3
& Nu är de inte länge till , tills N.E.R.D & Pharrell Williams kommer till sverige köper biljetter i veckan waff ;D



Nej nu är det nog, Trevlig måndags kväll , PUSS

Kommentarer
Postat av: Nech

Tackar tackar :)

Vart fan har du hållit hus?

2008-11-17 @ 18:39:01
URL: http://nech.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas att du blir bättre gumman . inte kul att vara sjuk. krya på dig :)<3

2008-11-18 @ 09:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0