slackerz

Helluwhelluw,

vaknade upp idag av att klockan ringde klockan 5 stängde av den lika snabbt som jag hörde den ringa ;P
somnade givetvis om som vanligt!
Gick upp fixade mig drack kaffe käkade frukost, skulle emot tåget drog mig ist till äldsta brorsan min.
Diskade & städade lite för att vara lite snäll emot honom ;D
Drog & mötte kakie-flavour som varit bland alla ungar på sin praktik vid 13.05 tiden.
Drog oss tillbaka till bror min då, var brorsan inte kvar men andra bror min var där.
Vi satte på AFTER THE SUNSET men kan ni tänka er ?

ALLA VI SLOCKNADE Jag , Kakie-flavour & Brow ! :) gudars vilka jävla slackerz man kan få vara right ?
Men sådant e livet när det e deppination väder mörkt & regnigt då e ju en film alltid mysigt ;D & att få sova självklart!
Man har ju inte direkt ångest när man vaknar upp igen, som faktiskt kan vara rätt så skönt.
Från skillnad till sommaren då tänker man SHIT , VARFÖR HAR JAG SOVIT BORT DENNA FINA DAGEN ?
Menmen, jag & kakie flavour drömmer oss bara tillbaka till Tunisien fyfan i helvete för Sverige jag klagar för mycket det gör jag men ni borde ju förstå varför också eller hur ?
Hoppas att kakie-flavour kommer med mig till Thailand btw, måste jag ringa min morbror imorrn angående resan dit!

Okey, jag var jävla dum idag var inte i SKOLAN VILL SÄGA ;O men mått lite wierd yrsel o grejer men school & ni som saknar mig I'll BE RIGHT BACK TOMORROW ;D höhö!

Ha en underbar kväll nu ska jag muppa på msn & umgås med min kära vän kakie-flavour !
( tror hon börjar tröttna på smeknamnet asså ) HALLAW KAKIE ;D MJAUUUW !



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0