Söndag igen :(

Urs, hatar verkligen Söndagar så tråkiga dagar helt deprimerande & sen när vädret e som det e , e det ju ännu värre :(
Kom precis hem ifrån Beccs, sov där inatt btw ;D

Helt nice kväll/natt igår i nykterttillstånd :) Tidigt på kvällen drog jag & Rebecca till Kroatiska föreningen, käkade jätte god mat, & träffade hennes släktingar osv, efter det drog vi en sväng emot kim, men det varade inte länge men sedan blev de att gå hem emot mig. Emelie som var ganska drunk, kom över till mig runt 22-23 sedan drog jag hon o Beccs emot stan skulle hämta Amanda på Time Out men hon skulle bara hinka några ÖL till sedan komma.
Vi drog oss emot Boring Place - Lotus. Emelie var dock för drunk & kom inte in så vi gick ett varv osv, tillbaka till Time Out snackade lite me Amanda, efter 30 min cirka gjorde vi ett försök igen & vet ni vad ? VI KOM IN ;D haha ^^
Emelie , hade tagit sin luft hon lovat vakterna att ta för att få komma in :P


In i skit placet gick vi iallafall, jag & Beccs som var nykterister drack Cola & Vatten mellan varven medans alla andra in there drack som sagt alkohol.
Nu märkte jag att det e mycket roligare att vara nykter & se allt annat fullt folk, dock e de också sjukt jobbigt med fulla människor när man själv e nykter men så jävla SKÖNT ;D damn, jag & beccs ska börja köra på det hädan efter har vi tänkt, får se hur det blir men fan så ere ;P de ska vara.
Märkte också hur odrägliga & noll respekt folk har när dem e fulla, tänk att man själv blir så med alkohol i kroppen ett MONSTER fyfan ! Äckliga killar som tallar på en osv, nej fyhelvete vad vidrigt! ;O uäk ! ingen uppfostran ? Tror inte det va ? ..

Men helt nice & se hur man nu ska sätta folk på plats ;D HAHA !
& nice var det iaf träffade en sweet stuff in there så då blev man glad :D ^^
Sedan drog Emelie ifrån Lotus, jag & beccs o amadeus var kvar till stängning.
& efter Lotus drog vi oss emot Kroatiska föreningen igen där det var WILD
Balkans som dansade & var fulla & glada :D hur roligt som helst ^^
Vi stannade inte så jätte länge pga en kompis väntade utanför Beccs. tråkigt nog :/ vi hade sjukt roligt där!
Men då gick vi som sagt emot Beccs, vi hade planlagt efterfest me hennes kusin. men hans batterier hade tagit slut så det slutade med att alla vi somnade hos Beccs place & vaknade nu idag ;( boring!
Hade fått sms att " varför sover ni nu de kan ni inte göra, klockan e ju bara barnet ;P " typ 05:35 imorse hah !

Men sjukt skön helg iaf vill jag säga er ;D & Tackar mina Girls för helgen.
Idag blir de slacker dag me film osv i think ^^

PUSSPUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0