vi ser det snöar, vi ser det snöar ..

Oooh, så förjävligt :(
Jag hatar & då säger jag verkligen HATAR snön & kylan.
Tackar gud för att jag inte är ute & vistas i den, men snart e man bara tvungen om snön ligger kvar & jag blir frisk så får jag stå ut med skiten & som sagt vistas i den :( kan inte förstå att för några veckor sedan låg jag på playan i Tunisien & hade snön , långt långt bort ifrån mig.. De ända jag hade då inom synhåll var SOLEN (A) :) The Big Love <3

Jag mår ju verkligen inte bättre utav att checka ut just nu, så deprimerande :(
men både regn & snö e ju deprimerande väder & regn har jag också fått nog utav alla dess dagar/veckor det har pågått.
Nej, fyfan säger jag bara nu vill jag tillbaka till Tunisien.
Eller åka till Thailand, måste kontakta min morbror inom snar tid & höra hur det blir med Thailand trippen jag ska göra allt i min makt för att slippa sverige över jul/nyår så är det bara jag mår inte bra utav det här, & sen hatar jag julafton också något jag ogillar & fira som jag heller inte gör. Ursh för höst/vinter/jul/kyla !

Glor som vanligt på någon serie & just idag glor jag på prisonbreak, precis laddat ner ett nytt som jag ska checka på :)
Det ända som får mig att vara uppe ur sängen e mina serier/filmer, hur hemskt låter inte det egentligen?
lever efter fantasi världen, helt enkelt så lever jag i den. 

Take care där ute , & akta så ni inte halkar eller kör av vägen !
PUSSPUSS !
 

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Gumman bättre tider kommer när du är äldre och kan styra mer över sitt liv själv! Det låter hemskt med urinvägsinfektionen- se till att ta dina mediciner nu så du inte får några komplikationer!! kram från låtsasmamma Ulrika ;)

2008-11-19 @ 17:02:09
URL: http://blogg.passagen.se/ustinaz/
Postat av: Netteh ;

Jo, bättre tider kommer hoppas jag det här mår ingen bra utav :( det märker jag på folk runt omkring.

Jag längtar tills jag e klar med skolan & kan styra o ställa över mig själv på ett annat sätt.

ska göra det vill inte att det förvärras det här.

Tack ska du ha, kram :) "låtsasdotter Netteh"

2008-11-19 @ 17:50:23
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0