vicky cristina barcelona

Var en kärleksfullfilm i dess slag.
Av kaotisk kärlek mellan en man och tre tjejer, en ex-hustru & två sommarbesökare i Barcelona.
Förstod inte att kärlek kunde bli så förvirrat mellan så många människor med bara en man i tankarna.
En gift kvinna, en oskuldsfull men ändå wild-girl i sinnet , & en kaos-exwife !
Helt klart en film, med mycket känslor lite för mycket känslor med kan man tycka men se den om du gillar
lite kaotisk Drama, nu i hösten det kan alltid vara något.

Denna film fick också upp mina tankar om just ämnet "Love / relationships"
har tänkt på just kärlek hela dagen och denna film gjorde mig mer innåt i ämnet i mina tankar.
Killar & Män , äro vackra dem har sina ljusa sidor med det vet jag men im looking to find..
om inte så får det ligga på cold ice for a while tills den rätta tar min hand ;D

Jag vill grown up nu känner jag sluta skolan flytta utomlands hitta the right one..
Gifta mig & kanske skaffa små plutts ? :) Många tjejer i min ålder har nog tankar om just ( THE FUTURE )
kan jag tro, hur ska den se ut osvosv..?
Kläddesigner, som jag alltid velat  vara/bli är så svårt att utväcklas till men jag vet att om man vill något så kan man faktiskt också åstadkomma att bli det!
Det är viljan & orken som står på spel om man ska utveckla det man har i tankarna / drömmarna.
Går ju Mode&Design om det kan utveckla min karriär lite får tiden visa, men det är mitt mål här i livet
A FASHION DESIGNER av dess slag ;D like versace, gucci , sergio tacchini and you name it..

Som jag skrev innan jag vill grown up, men ändå så rinner tiden bara förbi tycker jag därför måste man ta sig i kragen för att man ska komma någon vart. Jag MÅSTE sköta skolan bättre för mitt eget bästa t.ex det.
Jag är 18 år , det är inte så mycket men jag är ändå myndig som sagt hur ska Framtiden se ut med alla mina planer ?
Time will tell . & det vet jag så är det alltid ..

Nu kom jag in på djupa saker angående kärlek lite snabbt sådär & framtiden.
Hur ser ni på framtiden där ute egentligen känner jag bara mig ensam med tankar om hur allt ska bli ?
Det tror jag dock inte, men det känns som så emellanåt att man e ensam kvar liten på jorden, man har så mycket att komma med men ingenting händer. Det är som att man lever i en bubbla som måste spräckas för att inse att det här är faktiskt det verkliga livet, jag lever inte i en dröm jag lever i nuet.
Fastän om jag stänger mig bort från verkligheten emellanåt & verkligen lever livet. " just live the life style " 
Så måste jag förstå att livet inte är en dans på rosor, man kan inte få allt man vill här och så är det för alla.
Men jag vill ändå ta livet som om det vore som min tatuering faktiskt står för & mitt blogg namn " LA BELLA VITA "
Det vackra livet.. det är så vi vill ha det både jag du & dina vänner & familjemedlemmar.
Man får göra livet så gott det går för sig själv & man gör ju allt till det blir , eller hur ?

Nej,nu ska jag se lite på efterlyst in i det sista handlar faktiskt om tragedi här i just Eskilstuna,
lite spännande & se vad det springer omkring för snuskiga typer här i staden , människor utan känslor
vidriga människor with out a life !
Btw, tackar dig kakieflava, för en härlig biostund & få koppla bort tankarna ett tag med en bra drama!

Puss & kram
och alla där ute önskar jag en god sömn i natt.
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Love is wicked=S

2008-11-13 @ 11:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0