YO COMPADRES ;D

Mysig gårdagskväll / natt vill jag säga er ;D höhö!
& helt sjukt skön dag idag, vaknade upp vid 12 att mami kom hem ifrån Helsingfors kryssning :) mycket trevligt !.
& Beccs kom vid halv 3 la in musik på mp3/ipod osv :) hon drog precis hade en massa & prata om hjärtat & jag.

Imorn, e det schooltimes för "slackerz-me" som gäller. Bara en lektion underbart sen är det , ni vet vad ? HELG FFS!! =) så jävla sjukt underbart ^^ Blir en lugn helg för min del vill säga NO ALCOHOLE inblandat, dagens ungdomar dricker nämligen ganska mycket och jag har party glada vänner, & vi bara verkar älska att vara partypinglor emellanåt? Men inte denna helg , Beccs & jag har planlagt att vi ska göra något men de ska vara ( LUGNT ) , men ändå fun !


Det visar sig hur helgen återstår att bli, det är inte dags ännu ;D e fett trött , ska ta en dusch o sova lite eller till och med tvärt om kanske ?
GOOD NIGHT FOR A WHILE ;D

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0