Beenie man ft. Akon - Girls

Hallaw, i like that song ;D
thank god att akon-bacon finns :) han har aldrig någonsin kommit ut med en dålig låt!
& tillsammans med andra gör han låtarna gudomliga att lyssna på , i love akons music !
Säg någon låt utav Akon's jag inte har, jag vill nog nu komma ut med att jag e ett BIG FAN utav just hans musik!
Akon is the shit ! ;)
& tillsammans med Beenie Man, gör han ju det inte sämre direkt! ;D
För Beenie Man e inte dålig för fem öre , har sett han IN REAL LIFE i somras under Uppsala Reagge Festivalen,
King of the Dancehall vill jag säga er ! ;D MJAUW ^^

LYSSNA PÅ GIRLS :D ^^
& chilla till den for a while ;)



är fortfarande kvar att caitlinz home, ska börja röra oss emot mig snart så jag kan take a shower
& fixa mig så vi någonsin kan dra till stockholm staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0