Bio tonight ;

Helluwhelluw, ett förkvälls inlägg tar jag mig i akt att skriva :D
Ikväll e vi påhittiga, ist för att se film hemma eller att gå på party, som man brukar under helgen
så har jag Kakie, & kanske Emma bestämt oss för att gå på BIO , det var a long time , sedan sist jag var på bio i den här stan
såg typ Jumper då , med Morris & Caitlin :D så ska bli roligt. ^^
Vi hade först tänkt se Wanted men , blir ist den svenska homofilmen " Patrik 1,5 "
verkar sjukt rolig iaf så e nog sevärd! =D höhöhö ^^



Nu ska jag umgås med mamita lite innan jag ska, emot staden!
Hon kom nämligen hem från Polen för ett tag sedan :) varit där med hennes jobb
i en vecka, varit på Auswitch & grejer ;O spooky, men vilken upplevelse!
Hon har tagit en massa bilder där som jag verkligen MÅSTE checka in nu!
Ha en fruktansvärt bra Fredag out there ^^
BLESS AND KISSES :*

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Hahaha faan den va sjuukt rolig ju=P

2008-10-04 @ 09:07:37
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: Netteh ;

YES DUDE ;D

2008-10-04 @ 12:25:38
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0