Btw ;

Innan jag lägger mig måste jag bara PÅPEKA att jag såg
Layzie lookalike i Etown idag, & jag skojar inte Här i Eskilstuna med braids ;O
När jag skulle ifrån tåget hemmåt , han log emot mig med värsta sunshine leendet, & när jag spanade bakåt för jag blev så CHOCKAD med den där öppna munnen ner emot marken ni vet,
så vet ni vad han gjorde ;) Checkade loss han med ^^
GOD , vem är denna filur vad gjorde han i denna stad ? " ESKILSTUNA "
snyggingar som jag inte trodde fanns här FINNS :D
Detta blir nu ett uppdrag att finna fram, & jag ska hitta han igen belive me ;
( måste ta samma väg everyday home ) , vem vet han kanske e min granne ? ;D



GODNATT PÅ RIKTIGT NU :*
ska upp 5.00 har pilates 8.00
så måste vara laddad & taggad !
PUSSSSSSSSSS :D

Kommentarer
Postat av: emma roos

hehe tror jag också har sett han !.. han har hund va?

2008-10-09 @ 15:55:53
Postat av: The blogger ;

awh, jag vet inte när jag såg han så var han utan en dog :)

men en mkt läcker man !

2008-10-09 @ 17:15:57
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/
Postat av: lajna lainen ;D

detta är min man :) håll dig till pharell :D

2008-10-10 @ 20:46:40
URL: http://crossfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0