COLD CASE

Yes, vem nekar att COLD CASE är en bra serie ?
Ni , som aldrig sett Cold Case har verkligen gått miste om en mycket spännande
serie, jämt med nya händelser inget man måste följa every singel day , men väldigt spännande
att se då man kanske inte alltid har något för sig 20.00 på 9.an går de förresten ! ;D gaah ^^
& det e ju bra att min mami också ser på de & pushar mig att se de liksom de man får höra e ;
MEN SKA DU INTE SE COLD CASE ?
T.ex idag , innan hon drog emot jobbet, jag satt vid datan & hade inte koll på tiden ;D bra att ha henne
som diggar serien också.

Och det alldra bästa med serien är ju DANNY PINO <3
en het latino , mabye old but so fucking HOT ! gaah ^^
varje gång cold case är på & mamma e i närheten blir det
" MAMMA MAMMA SNYGGINGEN,  ( MIN MAN ) , OOOH :D "
som kommer ut ur min mun. Han e då allt het & det vet nog ni som
sett just COLD CASE vill säga , så ska tillägna er en bild på hetingen nu !



Yes, han e het det kan man bara inte NEKA vettu !
Nu ska jag dra mig emot duschen, jag e inte som er andra där ute som
just nu ser juventus - real madrid det e väl dem som spelar ikväll ? ;D
gaah , men jag kan ju endel visst visst ?
Jag ska iaf dra mig emot duschen , joina tv.n sedan sova
tandläkaren 7.40 imorrn :( sedan blir det att bege sig emot skolan blir väl säkert med 9.08 tåget om jag hinner med det.
GOSH ! ska skolan behöva ta död på mig , eller tandläkaren kanske , JAG BEHÖVER SÖMN :D

Nej , nu ska jag inte babbla en massa gojja på bloggen det gör ju inte den bättre för fem öre ;D
GOOD NIGHT SWEETIES :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0