De står stilla i huvudet ..

Vaknade upp för en stund sen tänkandes " VAD GÖR JAG AV MITT LOV ? "
Jag ska ju inte sova bort det totalt , visst inte ? :)
Men med tanke på att jag gick upp vid 9 tiden igår så var det bara rätt att jag sov lite längre.
Jag förstår inte när jag inte har skola vaknar jag döds tidigt & när jag väl har skola vaknar jag sent.
På helgerna e jag faktiskt van att sova till 3-4 på eftermiddagen. Ack så det kan bli.

De måste vara RESFEBER ? Eller vad tror ni ? :)
I think so !

Drömde en väldigt sjuk dröm innan jag vaknade ;
En mycket , mycket sjuk, många var med i drömmen nämner inga namn och jag åkte omkring
i världens skummaste bil med skynke i . Igenom typ Örebro stad snurrade jag omkring & igenom drömmen
var typ alla möjliga med också . Helt sick :D haha, skrattar nu ått mitt VRÅLÅK ;D ( in my dream )
Inte spännande för er att höra va ?

Men det står verkligen stilla i mitt huvud om vad jag ska blogga om, jag har inte just nu som många andra bloggare tusen saker jag vill få ut mig rättare sagt tusen saker jag hellre håller inom mig :) detta är ju ingen DAGBOK vill säga.
Jag kör en update later, har säkert kommit på något tills dess är dock morgon & ska frossa i frukost !



PUSSPUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0