Friday ;D ;

Halluw, :D
Dagen började att Caitlin väckte Mig & Beccs runt 9 tiden, gick upp & började städa & plocka undan lite sedan gårdagen^^
; Alltså igår, var vi lite roliga vi 3 tog oss i akt, att promenera emot Årby, & där köpa en elvodka som e mitt nya ord för just
Vodka vill säga ;D Köpte groggvirke på ett "livs" här i våra trakter "NEWFORS", BENNALIVS :)
& som sagt så promenerade vi emot årby, mötte upp a guy, & sedan började promenaden hemmåt efter det,

lyssnandes på Soulja Boy - Crank dat , gick vi omkring o flummade trallandes genom Eskilstuna staden en torsdags kväll i detta höstväder! T.I. var också en utav alla vi lyssnade på max till :D men min nya samsung har ju fan inte de bästa ljudet , men e ju dock ingen walkman so what can i do ?? ;D leva med de ! " Elektronik-bög " allt ska vara bra i min värld!
Datan e ju for fuck sake , my man ;D after Pharrell Williams & Greken :D
Btw, så var det folk ute i denna döda stad ;O ack, jag som trodde det inte fanns några ute i denna döds-stad så fel man kan ha emellanåt det var en massa ute på kvälls promenad vid 20-21 tiden :D där ser man! ^^
Man ska nog börja gå ut mer om kvällarna på promenixar!

Men sedan under kvällen, var vi at my place lyssnade på musik & skrattade & pratade sönder så till & med min granne
slog något i taket :O attans ! :D men kul hade vi ^^ , lite drick kväll with , beccs and kakie ;D aldrig helt fel!

Today, var vi så lata så vi ringde och beställde mat & hemkörning av det också ;O snacka om LATMASKAR-AB !
Fick bli pizza & kebab, fan åt pizza igår med får lägga ner me den fronten jag ska fan vistas i BIKINI I TUNISIEN :D
Men, emellanåt så får man :) Men jag var ju inte bakis som dem 2 andra kvinnorna var HAHA :D vissa dricker mer än andra emellanåt & nu var det inte min tur , o tur det må jag säga er ;D iam to wild , with some alcohole in me!
Men jag bryr mig inte om de :) iam just my self, diggar du inte det så STICK  ur min åsyn thanks !! :D

Btw, så kom Beccs me värsta grejen idag " JAG E LIK TERI HATCHER (SUSAN) " i Desperat Housewives ^^ PÅ SÄTTET
Då kom givetvis jag där med mitt "& JAG E GABRIEL SOLIS" lika vild vissa tillfällen MOHAHA if you know what i mean! ;P
& Kakie-flavour sade där & jag med mitt stress är faktiskt LYNETTE :D
Ja , så roliga man kan vara ibland med vissa sammanhang ;D ni där ute fattar NADA , men who cares ? :D det gör iaf vi girls haha ^^



Kakie, drog efter hon käkat sin CHEEBAB, jag har varit duktig o städat my home :D dammsugit , skurat toaletten & shit ;O
som kakie, säger " a real fucking housewife " kan du bli min hem hjälp sen när jag flyttar hemifrån ? HAHA :D
Beccs, ville sussa 10 min hon slocknar på 2 i swear she do ! Så hon ligger som en slackeeeerrzzz , i min soffa men nu ska jag väcka flickan & vi ska gå emot henne, sen ska jag hem to the shower with the power ^^ it needs !

PUSSPUSS :*
TREVLIG FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0