Gårdagen = Fullspäckad

Ja, det är bara förnamnet att den var fullspäckad ;D
Jag & kakie-flavour e allt för vilda & e med på feta äventyrer the whole fucking time, vi bestämmer oss för att göra något roligt !

Caitlin kom igår kväll, började förkröka det skulle bli UTGÅNG i Västerås ju :)
sedan tog vi tåget , då vi var lite på luren emot Västerås ;D mkt skratt under den tågresan må jag säga er ^^
& skålandes med vin !
Drack upp allt flitigt, :)
Väl i Västerås drog vi oss emot PLUTO
Där vi hade oturen att det var "89" och uppåt just denna fredag!
Jag & kakie blev lite angry! Mötte upp Simon , Gabriel & deras andra homie jag glömt bort namnet på!
Kakie (med turen), Gabriel & den andra homien, drog in ! Jag kom ju som sagt inte in, jag & simon tänkte dra oss emot SILK men han försvann in för att hämta dem andra,
till slut efter många om och men, kom ett tjejgäng "VIPGÄSTER" som jag gled in med flitigt & helt utan problem givetvis, visade leg & allt ;D GAAH !
Vicky var där så umgicks me henne litegrann där inne med ! :D
After all, vi dansade sönder & maxade RedbullVodkan as usual!
Trevligt place de där PLUTO men mkt mindre än jag kunnat tro.

Efter det blev de färd emot MCDONALDS, cheese burgers and milkshake in the middle of the night! MUMS *
var det det fick bli, sedan efter det en fartfylld tur med en kurdie girl "bagagelucke-tjejen", killarna , kakie & en tjej som hette Ella emot
Råby i Västerås ^^ AFTER PARTY?
Vi kom till en föredetta Etunabo, där var det lite peoples ^^ så satt vi där & umgicks någon timme, o drog vidare. tro det eller ej men Jag & Caitlin följde med till STOCKHOLM HUVUDSTADEN

LYDANDE ; 
 
EN KATASTROFAL BILRESA, med mycket skratt & glädje tårar,
Sex snack i mängder från killarna & en massa sajkade frågor till oss girls!
t.ex " skulle ni äta varann om ni var ensamma kvar på hela jorden "
ja , det säger ju sig självt eller hur ? :D HAAH SAJK-AB !!
Helt plötsligt är vi i KISTA efter ett tag går vi av & då e vi i fucking
TENSTA CENTRUM & ska gå neråt emot TC.N klockan 5-6 på morgonen
joinade vi tunnelbanan som riktiga 08;or en lördags morgon , var vi då inte lite fel ?
Vì skulle till ESKILSTUNA JU FÖRFAN :D HAHAHAHA ^^



Sedan , vid tåg centralen blev det ännu mera skratt lydande ; ( BAJS )
En alkis hade en valp som drog röven efter marken o sket ett EX ANTAL KORVAR,
och efter det , så gick alla människor gamla som unga, glada som sura igenom bajskorvarna
med reseväskor osv! HAHAH , snacka om överskotts trötta jag & kakie var vi hördes över hela jävla stationen, med högljudda skratt, man kunde ju bara inte sluta garva åt allas miner efter att ha trampat i färskt valpbajs hahahahaha !! :D
HERREGUD, säger då det GALET LIV VI LEVER KAKIE ;D AIGHT?

Sedan tåget emot , Etuna 7.50 med en avsmak av hembränd martini i munn.
& lite sovandes & mer skratt, o illa mående.
sedan bilresa med en " äventyrs lycklig kakie-flavour radio hela vägen emot SUNDBYHOLM
var som om hennes mami ville strypa oss , after all we got ! HAHA :D för kul asså !
sedan lite sussandes i någon timme i sundbyholm.
sedan fick jag skjuts hem vid 13.20 & gjorde rent my mopedo som jag ska sälja nu klockan 4.
den har stått sen jag var 15 hahaha :D dags att göra sig av med den må jag tro ;D ÄNTLIGEN FAN!

& fyfan, asså har varit i 3 olika städer idag ;P under morgonen bara fattar inte
the wildlifestyle!

Btw, så lyder dagens kväll också FULLSPÄCKAD ?
i hope, tjingeling ;*

Kommentarer
Postat av: Elsa

fin blogg (:

2008-10-25 @ 15:36:24
Postat av: Bloggaren själv;

Tack ska du ha Elsa ! :)

2008-10-25 @ 16:10:55
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0