Ginatricot

Yes, det är där jag varit bosatt idag
drog hem på lunchen då mamma hade gjort pizza åt mig eller
rättare sagt den var i ugnen när jag kom hem , värsta cute ! :)
Brukar annars Luncha på staden, men bor rätt close to the city
så trallade hem under lunchen idag :)
MYYYYYYYYS!

Blev segt senare på dagen cirka 1 timme innan jag skulle sluta,
fanns verkligen NOTHING , då säger jag NOTHING to do !
alla bara gick omkring o gjorde "nada" :P
men gjorde mitt bästa idag iaf, kommer inte tillbaka till praktiken förän
nya butiken öppnas nu de ska bli FUNFUN ! :D
för höstlov next week, & sedan e jag ju i Tunisien :D

Snacka om trött man e nu , ska slänga mig i soffan & se på tv
tillsammans med mamita , orkar inte datan den psykar mig på riktigt vill jag då säga.
MEN MÅSTE SE WAIST DEEP OCKSÅ , BESLUTSÅNGEST ?
ASH , ngt gör jag i alla fall , school again tomorrow ett ord för de "SEGT"

Hoppas alla där ute haft en bra dag i detta höst(piss)väder
PUSSPUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0