GodMorning ;)

Helluwhelluw, Vaknade upp vid 9. De var lite pga mamma men annars för jag kände att jag måste upp , för att göra de sista inför resan :) yes, så i helgen då ni e hemma & firar Halloween e jag & Caitlin my dear friend på playan ;D eller iaf i ett varmare land & glassar omkring ! =) I Love It !

Tänkte ta att äta frukost nu, mamma drog precis & tränade hon e hurtig hon , medans hennes dotter aldrig tränar länge ;S gosh, jag skäms fan att min mamma e hurtigare än mig själv & hon e ändå 26 år äldre än mig så ! :/
jaja, får väl ta mig i kragen efter Tunisien, men blir det av ? Är en annan story ;D jag måste faktiskt så jag kan må bättre!

Nu orkar jag inte tänka på det , för jag ska faktiskt på SEMESTER :D
Caitlin & hennes mamma hämtar mig om några timmar, för att då åka till Caitlins pappa vänta in han för han e på jobbet
sen åka med han emot inget mindre än ARLANDA !
arlanda , ska vara maxat ikväll ( with me and kakie in there ) hah, alla får passa sig!

SING HALELULJA, för en skön dag ;D tänk ikväll sitter jag & kakie-flavour på planet emot NORD AFRIKA , fattar ni NORD AFRIKA ?
Ja , jävla ballt iaf :)

KAKIE-FLAVOUR AND ME                 

------>  SOUSSE TUNISIA ;D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Caitlin

Gaaaaaaah hahahaha, fyfaaan asså, vi ska maxaa söööönder=D=D

2008-10-31 @ 11:42:56
URL: http://caitlinz.blogg.se/
Postat av: Netteh :D

klart vi ska maxa sönder gumman ;D GAAAH !!

2008-10-31 @ 12:03:43
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0