Gymnasie/Modemässa ( 15 - 16 oktober )

Helt roliga dagar både gårdagen & denna dag, gårdagen var mer maxad man mådde också bättre utav sin styling igår & i kroppen med för denna dagen blev en seg halft-bakis day , på lill podiet & håret & makeupen blev lite kaos men ändå snygg äsh you name it , & du ska få se bilder.
Men gårdagen haffade man också värsta värsta, äsh säger inte för mkt jag e KUNGLIG helt enkelt :)
Kanske bättre om jag säger Drottning ;D ?

Första dagen fick jag en styling som var grymt snygg
check this out ;



Fick plattat hår med en såndär "tvättbjörns-svans" hon sprayade vitt i håret.
& tupperade o maxade mitt hår fullt ut as nice ^^
klockren frisör hon kommer lyckas i framtiden de kan jag lova !

Dagens blev mer KAOS (sminkning/frisyr) men jag klagar ändå inte helt nice
att ens få bli stylade ^^ Här jag & Cissi på tåget hem idag Älskar bilden
våra ÖGON DÖDAR MIG fastän jag ser ut som cruella devil HAHA  ;



Lägger ut mer bilder så fort jag får ork då lägger jag miniatyrer ifrån modevisningarna
osv :) Men om du har bilddagboken så checka på "pharellswife"
där har jag ett ex antal bilder nästan alla vill säga!

"dagens citat"
Jag & malin hade konversation i pauserna mellan catwalksen
" thaiprutt & äggnudlar "
bara vi vet vad vi snackar om men nu ska ni också få veta de
hennes granne i sala o hans fru, blev ett jävla samtalsämne & vi får ju inte glömma
när han hade sjungt " NEDERBÖRD " ur en sådan fasansfull skit låt med PISTVAKT ;S uäk,
att jag ens vet vilka det e är ett jäkla under må jag säga er GOSHGOSH!
Mkt skratt idag , från morgon (alkishomies) tills kvällskivsten (överflum på tåg)

Nu vill jag bara säga er att jag e sjukt trött sovit 3 timmar i natt, gått catwalk flera timmar i sträck
& jag e slut som vet inte vad duschen nu sen blir det sängen FOR REAL
PUSSPUSS :*
GODNATT & snart e de fredag
( sing halelulja )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0