Helluw gott folk överdrivet härlig dag :D

Vaknade upp drack lite energy "kaffe" skulle möta beccs men icke hon orkade inte hänga på för hon var nyvaken & skulle möta mig efter mitt tandläkarbesök  istället, men jag hann iaf hem till henne innan hennes röv hunnit till staden ;P mohah !
Okej, nu e de cleant i min mun :) ska ni veta ^^ egentligen var inte behandligen klar men valde att de skulle bli så ändå !
Jag har tänder (A) hum, alltid haft men typ erhm fake ?:D HAHA ^^ HALELULJA !

Gick nyss, promenad me beccs & hennes hund simba fett cute :) skönt o få en skogs prommis mitt i resefebern
har värsta pirr i magen packade lite innan prommisen :) GAH * summer clothes (A) damn, känns väldigt härligt att packa i dem kläderna man ÄLSKAR MEST att använda, sommarn e ju bäst i mina ögon !
& i tunisien e det ju sommar värme 25-30 grader varmt UNDERBART ! kan inte vänta nu .
ARLANDA IM COMING UP NEXT ;D

shit damn, shit känner faktiskt nu att de var rätt längesen jag var gone sist var ju i PARIS (france ) i maj , men de var ju inte direkt någon solsemester , alanya / turkiet var ju senast sommaren 07 men nu jävlar ska MAXA IN THE SUN ! (A) i  really love it ^^



kan inte bärga / berga mig :) fyfan , gud vet hur de stavas !
uppdaterar säkert bloggen later , ha en jävla härlig dag i skit vädret PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0