Helluw :)

Okey, e i skolan såg nyss ELISABETH filmen fortsättning sen förra veckan på Kultur & Stilhistorian.
Helt okej, film men mycket seg ;P "old school format " ni vet de handlar om en drottning back in the times. Long Time Ago

Jag e hungrig men jag Rebecca & Alexandra väntar med att käka trots att vi har lunch pga, vi går sjuukt länge idag :(
ska men behöva gå hungrig hela dagen? njae, i dont think so :(
Men ingen idrott idag iaf höhöh ;D så lång hål, men det e fan as jobbigt med hål timmar i think.
Ingen som håller med mig ? :P
Dra ihop timmarna ist , THANKS ! men just nu e den ju inställd men you name it..

Svenska Prov later också , gaaash ! :) men förhoppningsvis går de bra.
Jag börjar få lite Trip-Fever nu ska ni veta för om 8 dagar gäller det ;O
TUNISIA WITH KAKIE-FLAVOUR :) hihi ! Fan vi ska maxa Arlanda, + flyget
då flyg maten kommer ska jag djura o kanske köpa mig ett glas vitt pga , att fira
att man e påväg ifrån Europa & bäst av allt SVERIGE :D
HALLAW, känns så underbart imorrn då man går hem så e det tja ni vet
HÖSTLOV :D GAAAH!!

Take it easy out there, amigos ;D


Kommentarer
Postat av: Caitlin

Shiiiiiiiiiit asså fatta bara 1 vecka kvar imorgon, weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee längtar sönder mig nuuuuu=)<3<3

2008-10-23 @ 17:10:23
URL: http://caitlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0