Here 4 u ;

Yesyes, thats right ;D
Vi hade nämligen Here 4 U dag i skolan idag ;P
Det menas en dag "för alla" som Friends men ett eget namn för det!
Vi i Mode&Design visade upp, vad vi sydde & designade.
Medans Frisör fixade frisyrer på dem som ville & Stil & Trend fixade nails (A)
Inklusive mina naglar ;D Så jag fick mig en Franskmanikyr,med pärlor & silver glitter ränder, mkt fint !


Duktiga e tjejerna i frisör & stil&trend i think ^^
Next week, blir det till att bli stylad i både hår & makeup utav dem! :D HALLAW ^^ i like it alot!
Att bli stylad e aldrig fel, förstår hur kändisarna lär känna sig som prinsessor eller dem e ju dock vana jaja ! (A)

Btw, så vaknade jag till liv nyss jag var så trött tidigare så gick & la mig, jag som skulle till Alexandra och ist för det så tar jag en lång lång powernap ! ;O inte mig likt eller ? , Jo brukar vara rätt trött men har jag lovat ngt brukar jag faktiskt hålla det också. Började se på ngn film på TV4 FILM "boxar film" som dock verkar braow, så ska nog återvända emot tvn.

Vill bara önska er en Trevlig Helg :*
PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0