How she move ;

I CAN ONLY SAY DAMN RIGHT NOW ! ;O

Jag riktigt ÄLSKAR DANS på högnivå, och nu frågar jag mig själv varför dansar inte jag ?
Har testat men varför aldrig börjat på riktigt ? Hade bara varit mycket lättare att bo i US
& dra ut på Gatorna and make some street dance with the homies!
Men nu bor man ju i ett sådant misslyckat land som Sverige (A) & vad kan man göra för att lyckas här ? Gå i t.ex dansskola & danslektioner "träningsdans" äsh, jag vill ha REAL DANCE from the streets !
Jag har dans i skolan det räcker men det är inte Äkta för fem öre , hoppa runt i luften & leka fågel är inte det jag vill ! ;O

Jag vill som i alla tunga dansfilmer like, "how she move" som jag såg alldeles nyss , you got served & stomp the yard
kunna dansa som dem , göra moves på ett både grymt & snyggt sätt att bara sätta stegen med stil hur nice e inte det?
Koregrafin smäller man ju av utav, jag ska helt enkelt sätta igång & dansa vare sig du eller ngn annan ska skratta jag ska göra det & så e det , det e både bra för min kropp ( så den blir snygg ) & jag lär mig själv dansa schnöggt!
SHAKE SHAKE ASS AND DO THE BOOOTY STYLE , "NOT MY STYLE" i need real dance ;D WAFF ^^

How She Move , var riktigt tung bättre än jag kunde tro efter vad man hört utav andra men man ska ju inte alltid lita på vad andra säger ;D okej kanske inte dem "kändaste" skådisarna men vad fan en vanlig person från gatan , kan nog 100gånger bättre dans än ngn känd skådis ;D right?  Tyckte den var fett me fleeesh iaf ^^

& här tillägnar jag er lite bilder från denna movie ;




tyyyng ;D & btw , så e Shawn Desman med i filmen & han e ju känd ifrån alla sina sånger
& jag ÄLSKAR HANS MUSIK FETT :D
tillägnar er då lite utav hans musik när jag väl e igång att tillägna er en massa på bloggen!

SHAWN DESMAN - SHOOK



SHAWN DESMAN - SEXY  " damn good song belive me ;D "


Mjauw ;D & grejen e den WHIIITEEEY&SCHNÖGG :D
GOT DAMN :*



thanks for me tjingeling ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0