I Tried ;

Chill, Caitlin ringde & väckte mig o min slaggarhomie Rebecca, vi sov & försov oss o skippade skolan like usual ;O
inte en bra vana for the future ! ack, så illa .
Men hon kom iaf med krubb hit :D "pizzor" o livade fort upp stämningen, sedan fick vi för oss att check on I TRIED
med bone thugs ^^ som jag laddat hem :D som jag alltid velat sett men inte tagit mig akt i att ladda hem!
Men nu har vi sett den eller jag & Caitlin Rebecca , som "sovit fett länge" somnade 5 min efter vi startat att se den ;O HAHA!

Blev dock lite besviken pga, jag trodde den skulle vara mycket bättre men jag säger då det HOT NIGGAH'S <3 damn ^^
Kan ju inte säga att den var dålig :D den var ju tung men ändå inte så bra som jag hade trott ^^ (A)
Men som alla andra filmer, " dem e inga skådisar "
men kan ju säga det att jag o Caitlin dregglade sönder medans Rebecca sussade ! ;D WOFF ^^



Har du inte sett filmen så då tycker jag du drar dig själv i kragen och ser den
& dem snygga rapparna ;D  ^^ PÅ FILM :D
PUSSPUSS :*


Kommentarer
Postat av: Lina the dramaqueen

omg måste se!

2008-10-02 @ 23:52:15
URL: http://crossfire.blogg.se/
Postat av: Netteh the blogger ;

Den var braow, and i like them all ;D

2008-10-03 @ 15:05:41
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0